Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý

Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a nejpřirozenější pro…

Pro zlepšení prodejních výsledků na sobě musíte zapracovat ve třech oblastech

Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní výsledky. Obecně se dá říci,…

Naučte se pokládat otázky tak, abyste dostali kvalitní odpovědi

Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně dovede prodejce…

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (III. díl)

Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se…

5 triků, jak zaujmout posluchače při prezentaci

Ať už se chystáte na pronesení řeči na konferenci nebo si chcete vypilovat vaši obchodní prezentaci,…

Pět způsobů, jak jednat s nepříjemnými lidmi

K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí…

Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta

Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí…

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “…

6 kroků k aktivnímu naslouchání klientům během schůzky

Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají, aniž by přesně věděli, co si…

Výpis 118126 z celkem 441