Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou…

Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb

Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý váš krok. I takové „…

3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky

V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční práce. Možná máte dokonce…

Čtyři nejčastější důvody, kvůli kterým vás klienti odmítají

Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem, uvede nějaký zástupný…

Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců

Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i přes nalezení nejvhodnějšího…

4 tipy k přednesení dokonalé prezentace

Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme přesvědčit o opaku. U…

Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit

Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je jako chodit po laně. Na…

5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky

Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních jednáních. Mnoho obchodníků…

7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat, musí v něj mít zákazník…

Výpis 100108 z celkem 449