Články z oblasti vzdělávání a poradenství

7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat, musí v něj mít zákazník…

7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu

Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích…

Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo?

Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce, je neochota klientů…

Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy

Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc je ale od prezentace…

Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny

Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou jedněmi z nejčastějších…

Šest psychologických triků, jak přesvědčit potenciálního klienta

Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i emoce a podvědomé myšlení.…

Jak projevit empatii při jednání s klientem

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…

B2B obchodování: 4 otázky směrem ke klientovi, díky kterým uzavřete obchod snů

B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a používat. V tomto článku vám…

„Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá?

Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se obchodu a prodeje je „…

Výpis 100108 z celkem 441