Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat, musí v něj mít zákazník…
Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích…
Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce, je neochota klientů…
Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc je ale od prezentace…
Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou jedněmi z nejčastějších…
Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i emoce a podvědomé myšlení.…
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…
B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a používat. V tomto článku vám…
Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se obchodu a prodeje je „…