Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní výsledky. Obecně se dá říci,…
Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně dovede prodejce…
Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se…
Ať už se chystáte na pronesení řeči na konferenci nebo si chcete vypilovat vaši obchodní prezentaci,…
K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí…
Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí…
V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “…
Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají, aniž by přesně věděli, co si…
Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta je potřeba především…