V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “…
Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají, aniž by přesně věděli, co si…
Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta je potřeba především…
V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili více než 2 000 akvizičních…
Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na sebe pyšní, jak dobře jste…
Všichni, kdo se v prodeji již nějaký čas pohybují, moc dobře ví, že v obchodním světě je při…
Být dobrým obchodníkem znamená umět skloubit celou řadu věcí dohromady – komunikační dovednosti,…
Jednou z nejtěžších věcí, kterou musí obchodníci udělat, aby v prodejním světě uspěli, je překonat…
Každý obchodník to někdy zažil. Schůzka neprobíhá podle vašich představ, klient se neustále zdráhá,…