Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Bojíte se, že bude mít klient námitky? Měli byste je vítat

Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit zákazníkovy námitky. Mnozí…

5 tipů pro začátečníky, jak zaujmout klienta

Jste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme vám pět základních kroků…

Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí

Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany klienta, protože si myslí,…

Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň

Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a vaší společnost jsou jedněmi…

Nejčastější námitky klientů a jak na ně reagovat

Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela klíčová pro dotažení…

3 způsoby, jak bojovat proti klientům, kteří chtějí slevu

Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků mají. V mnoha případech…

3 kroky k vysvětlení složité problematiky jednoduše

Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo se často setkává s tím,…

Pusťte si pět volně dostupných přednášek, které vás naučí lépe komunikovat

Komunikace je klíčem k obchodování. Umět efektivně komunikovat je zcela zásadní schopnost jak pro…

Nejohranější e-mailové fráze a jejich lepší alternativy

Velké množství obchodní komunikace probíhá přes e-maily. Ty si tak vytvořily již vlastní nepsanou…

Výpis 136144 z celkem 441