O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán bezpočet statí, zejména pak o…
Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat vypracování mediálně i…
Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové otázky, které je vhodné si…
Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej koupí také zítra?…
Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých interaktivních prvků až po…
Managementu objednávek se mezi současnými firmami dostává stále větší pozornosti. Tento trend…
Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny potřebného software odrazující, je…
Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné, neobejde se bez něj žádný…
Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové dovednosti a znalosti,…