Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát některé základní věci:…

CRM outsourcing není jen pro zlé časy

Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo ke zvýšenému využívání…

Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout…

Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně…

Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete zvýšit své obchodní úspěchy…

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i peněz do svých webových…

Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na straně dodavatelů, externích…

Základní prvky tiskového prohlášení

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových…

Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který společnosti umožní větší…

Výpis 577585 z celkem 618