Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně ovlivnit celkový obraz…
Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání správných investorů v pravý čas,…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak docela shodovat. Článek…
Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u firmy. Postupem času se…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji webového sídla, jej opustí,…
Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku…
Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení; vlastnosti šité na míru…
Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za inzerci v médiích pronájem…
Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se zákazníky dobrou formu…