Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně ovlivnit celkový obraz…

PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání správných investorů v pravý čas,…

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak docela shodovat. Článek…

CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u firmy. Postupem času se…

Jaké IQ má firemní web?

Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji webového sídla, jej opustí,…

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku…

Je používání CRM systémů obtížné?

Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení; vlastnosti šité na míru…

Plánování inzerce v médiích

Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za inzerci v médiích pronájem…

Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se zákazníky dobrou formu…

Výpis 568576 z celkem 618