Lidské zdroje - zprávy z HR

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jak je důležité míti Systém

Je důležité rozdělit problémy spojované s realizací a systematickým přístupem k náboru talentů do dvou různých skupin. První zahrnuje efektivitu nebo kvalitu procesu…

Lidské zdroje, to je moje

icon Lidské zdroje, to je moje

Odborníci na lidské zdroje musí uvažovat při novoročních rozhodnutích o…

Zaměstnanec na prvním místě

icon Zaměstnanec na prvním místě

V urputné snaze firem o snižování nákladů se stále více zapomíná na…

Pasivní kandidát, také kandidát

icon Pasivní kandidát, také kandidát

Pasivní kandidát je člověk, který nehledá zaměstnání, ale je připraven…

Brzy již práce na lízing

icon Brzy již práce na lízing

Se vstupem do Evropské unie vzroste potřeba dočasného přidělování…

Nejen podniky mohou mít svou vlastní strategii

icon Nejen podniky mohou mít svou vlastní strategii

Každá firma už pochopila, že bez strategie nemůže existovat. Je to nástroj,…

Budovat značku může jen lidský kapitál

icon Budovat značku může jen lidský kapitál

Společnosti dnes stále hledají způsoby, jak posílit své značky a nabízet…

Zavřete oči, odcházím

icon Zavřete oči, odcházím

Pro zaměstnance je výpověď a následný odchod ze zaměstnání po pocitové…

Ekonomie lidského kapitálu

icon Ekonomie lidského kapitálu

Odborníci na lidské zdroje se po léta snaží přenést ekonomickou přesnost na…

Druhořadí zaměstnanci předhánějí prvořadé

icon Druhořadí zaměstnanci předhánějí prvořadé

Řada podniků zapomněla v rámci svého lovu za nejlepšími talenty na ostatní…

Neflákají se, když na ně nevidíte?

icon Neflákají se, když na ně nevidíte?

Je deset hodin dopoledne a zaměstnavatel si říká, co asi jeho zaměstnanci…

Jak na popis pracovního místa

icon Jak na popis pracovního místa

Dříve, než manažer stanoví požadavky na způsobilost pracovníků, měl by…

Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

icon Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o…

Výpis 9891001 z celkem 1074