Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co s klientem, který neodpovídá?

Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient najednou přestane…

Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi

Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a marketingovou strategii šitou…

Obchodní myšlení: Před a po změně

Někdy je nutné přeprogramovat to, jak o přemýšlíte o obchodu zvláště pokud vaše výsledky dlouhodobě…

Sedm tipů pro lepší volání naslepo

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.co.uk přinesl několik…

Pobídněte své klienty k poskytování referencí

Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu podnikání to může velmi pomoci.…

Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také to, jak moc zákazníci…

Jak si říct o zvýšení platu

Když chcete být úspěšní s žádostí o zvýšení platu, je důležité uvažovat i o tom, jaké následky…

Jak "přečíst" kancelář zákazníka

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může být zásadní pro uzavření…

Chcete být úspěšný prodejce? Zjistěte zákazníkovo proč

Co produkt dokáže, umí vysvětlit každý prodejce. Hodně jich zvládne vysvětlit i to, jak produkt…

Výpis 649657 z celkem 736