Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka…
Mládí může být v obchodě jistým handicapem. Určité obory, především ty nové, mládí vyloženě přejí,…
Doporučení od stávajících klientů jsou jedním z nejkvalitnějších druhů kontaktů. Jestliže se vám…
Ne každý chce být známý jako prodejce. Kvůli stigmatům vážícím se k profesi prodejce chce být mnoho…
V téměř všech oborech je natolik bohatá konkurence, že nemá cenu vstupovat na trh, pokud vaše firma…
Ne všechny obchody vyjdou. Je ale vaší povinností coby cílevědomého prodejce dívat se na každý…
Mladá generace zachází se svými penězi podstatně jinak než starší zákazníci. Mladí lidé jsou mnohem…
Prodej dalších služeb a produktů stávajícím klientům je mnohdy opomíjená část prodeje, který se…
Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá nefunkční prodejní techniky a…