Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Bez sebevědomí nedáte v prodeji ani ránu

Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez dostatečného sebevědomí totiž v …

4 chytré způsoby, jak přilákat nové klienty

Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní klientely. Dnes se ovšem…

5 tipů pro zvýšení prodejní úspěšnosti

Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl úspěšně uzavřených…

7 tipů pro e-mailové kampaně v období Vánoc

Vánoční období představuje pro obchodníky žně. V některých oblastech méně, v některých více. Chcete-…

Kde je chyba, když obchody nejdou?

Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou způsobeny situací na trhu a…

10 tipů, jak si získat důvěru potenciálního klienta

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…

5 tipů, jak nemít mezi klienty dlužníky

Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné platby svých klientů. V …

Jak vyvolat u klienta pocit, že váš produkt nutně potřebuje?

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …

Kontakty nad zlato

Získávání kontaktů na nové potenciální klienty je základem pyramidy, na jejímž vrcholu je obchodní…

Výpis 406414 z celkem 729