Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních zaměstnancích praxi v oboru. Často…
Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho obchodníků si ale časem vypěstuje…
Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové prodejní buldozery,…
E-mailová akvizice má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a tedy i velmi oblíbený způsob…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují klienti, kteří se vám…
Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i prodej. Obchod je až do…
Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem do absolutního konce, ať…
Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od obchodování se zavedenými,…
Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez dostatečného sebevědomí totiž v …