Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Nebo jste průzkumem mezi…

Jak nemá vypadat zákaznický servis: Pět nejčastějších a nejzásadnějších chyb

Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že nějaký specifický problém…

Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkové spokojenosti…

Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet

Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci zákaznického servisu nebo…

Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…

Co (ne)dělat, když v zákaznickém servisu čelíte rozhněvanému zákazníkovi

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho samého počátku: Když se klient…

Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší konkurencí a zařizovat se podle…

Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se…

Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…

Výpis 19 z celkem 449