Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než…
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by mělo být součástí…
Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a požadavky klientů. Stále však…
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující, protože se zdá, že každý…
Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme šest nejzákladnějších a…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají její zákazníci i celá…
To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má často na výsledek a…
Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní komunikaci. V tom se nijak…
Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou poskytované zákaznické péče.…