Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak mít spokojené klienty? Tři zásady kvalitního zákaznického servisu

Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než…

Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu

Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by mělo být součástí…

Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet

Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a požadavky klientů. Stále však…

Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu?

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující, protože se zdá, že každý…

Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče

Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme šest nejzákladnějších a…

Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají její zákazníci i celá…

Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem

To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má často na výsledek a…

Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to

Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní komunikaci. V tom se nijak…

Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky

Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou poskytované zákaznické péče.…

Výpis 1927 z celkem 447