Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nevyvíjej na zákazníka nátlak

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (…

Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z…

Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik důvodů. Lidé nechtějí vaše…

5 způsobů, jak motivovat zákazníky k tomu, aby řekli ano

Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a vzbuďte v nich trochu…

Klid, základní výchozí pozice práce obchodníka

Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat vzájemné porozumění, ale…

5 poznatků psychologie, které pomohou vašim prodejům

Základem úspěšného obchodního vyjednávání je dobrá příprava. V té vám můžou pomoci i poznatky z…

Proč během obchodního vyjednávání raději nenabízet slevy

Poté, co zákazníkovi představíte svou nabídku, často následuje vyjednávání. Jeho tématem je…

Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci. Dneska jsem uzavřel smlouvu…

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky jsem se zákazníka zeptal,…

Výpis 334342 z celkem 443