Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku vašich obchodních snah…

Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost

Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou kontrolu nad obchodní…

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co…

Zlepšete své prodeje ve třech krocích

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž chyby a vy můžete patřit…

Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní…

Chyby, kterých byste se měli vyvarovat během prodeje

Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý prodejce, ale zároveň…

6 kroků k úspěšnému vyjednávání

Vyjednávání je klíčové pro úspěšné obchodování. Naučit se správně vyjednávat je proto velice…

Jak udržet zájem potenciálního zákazníka

Začínáte-li jednat se zákazníkem, který o vás projevuje zájem, nezapomínejte, že nemáte zdaleka…

Když se nedaří, nevzdávej to - nezdary netrvají věčně, vytrvej

Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek. Buduji porozumění a…

Výpis 316324 z celkem 443