Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…
Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě…
Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s …
Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi…
Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha nechat věci tak, jak jsou,…
Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To,…
V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se…