Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha nechat věci tak, jak jsou,…
Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To,…
V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se…
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato…
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…
Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí, která je třeba učinit hned,…
Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říkal, že by bylo lepší, kdyby…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl…
Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší. Důležitější…