Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být…

Analýza potřeb: Základní otázky

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je…

Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…

Nebojte se mluvit o ceně

Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě…

4 způsoby, jak zaujmout top management firem

Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s …

4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy

Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi…

Prolomte status quo ve třech krocích

Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha nechat věci tak, jak jsou,…

Skryté triky nonverbální komunikace

Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To,…

Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty

V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se…

Výpis 226234 z celkem 449