Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy nabídku, ale klient řekne:…
Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem o klienta. A pak jsou tu…
Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k dokonalosti co nejvíce. Aby vaše…
Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí pořád povídat. Přitom při…
Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi jakýkoliv produkt. Nejen, že…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém obchodníků. Převážně…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách schůzky…
Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme spíše podvědomě, to však…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se…