Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvili jste…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace,…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika…
To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít problém s uzavíráním nových…
Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace, respekt a především pozitivní…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale…
Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by to řekl rovnou.…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat dokáže slib člověka člověku…
Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho…