Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat

V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (doslova výtahová…

Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku, jsem se na…

Umíte zareagovat, když klient řekne: „Je to příliš drahé“?

Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je s podivem, kolik…

Prezentace musí zaujmout hned na začátku, jinak máte smůlu

První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch máte právě jednu možnost…

Co když klient už má dodavatele, konkurenční firmu?

Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl na schůzce ve firmě M.…

Naučte se lépe přesvědčit ostatní ve 3 krocích

Proč jsou někteří lidé schopni strhnout své okolí na svou stranu a jiní ne? Jak lidé dosahují toho,…

Naučte se předcházet problémům s cenou

Každý prodejce se obává námitek proti ceně. Jakmile dojde na cenu, velká část prodejců se ocitne v …

8 klíčových bodů prodeje

Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem v klidu, uvnitř klidný.…

4 věty, díky nimiž přimějete zákazníka uvažovat jinak

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště, bezpečí a stabilitu, mají…

Výpis 244252 z celkem 443