Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k&…

5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…

Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…

Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů

I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním…

Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního telefonátu s potenciálním klientem…

Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…

V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta

Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o sobě a svých produktech…

Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou…

5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá

Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je s podivem,…

Výpis 19 z celkem 448