Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…
Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o sobě a svých produktech…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou…
Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je s podivem,…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu jasně definovanou. Nechtěl…
Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci navedou nenásilně tam,…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich rozhodování o koupi. U mnohých…