Obyvatelstvo České republiky na přelomu 20. a 21. století je nejstarší v celé své dosavadní…
Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje jednoznačná odpověď. Úspěšný…
Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie vstupů na zahraniční trhy…
Letos se vyhlašoval již šestý ročník prestižního žebříčku 100 obdivovaných firem vyhlašovaný…
V souvislosti se vstupem do Evropské unie se začala ozývat varování z úst zahraničních i tuzemských…
I špatné obchodní značky mají dobré zákazníky. Jak se ale zbavit prvního, aniž bychom negativně…
Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl zákazníků. Vysoký podíl…
Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou však jejich výsledky…
Marketingová databáze je v moderní době základem veškerých marketingových snah. Informační…