V marketingu není nic mocnějšího než pohled zákazníka. Zákaznický pohled se však nezískává tak…
Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů. Nákupní chování je komplexní…
Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším vyhledavačem na světě. Kromě…
Cílová skupina mladých lidí ve věku 14 až 19 let je pro řadu výrobců záhadou. Většina toho, co si o…
I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky hraje výraznou roli pohlaví.…
Ekonomická ročenka Obchod v ČR v roce ... shrnuje všechny podstatné skutečnosti z vývoje obchodu,…
Do velké míry je dáno, že kdokoli provádí marketing, raději ho provádí se ženami. Ženy jsou…
Článek se věnuje závěrům vize vývoje českého obchodu publikované společnostmi INCOMA Research a…
Při přípravě B2B reklamní strategie je třeba zaměřit se na konkrétní skupinu řídících pracovníků s…