Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět kroků pro expanzi na mezinárodní trhy

Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm loving it společnosti…

Když Asie, tak Čína

V patnáctém ročníku průzkumu UPS Europe Business Monitor bylo od 12. září do 9. listopadu osloveno 1…

Růst CRM v Evropě nebude tak závratný

Britský list RSA Direct a mezinárodní společnost Harte-Hanks uspořádaly výzkum, který se zaměřil na…

První technologicky všestranná generace spotřebitelů

Dnešní mladí spotřebitelé využívají ve svém mladém věku více technologií pro spojení s ostatními…

Nejúspěšnější české značky

Agentura na průzkum trhu Datamar upořádala šetření, v němž se zmařila na to, jaké značky jsou pro…

Démoni marketingového měření

Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete opravdu efektivně měřit…

Customer Insight

Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby zákazníka. Odborníci…

Jak na on-line průzkumy

Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při vytváření zákaznických…

Nastupuje starší generace

Generace současných padesátníků se začíná výrazně odlišovat od svých předchůdců. Se změnou životního…

Výpis 109117 z celkem 145