Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm loving it společnosti…
V patnáctém ročníku průzkumu UPS Europe Business Monitor bylo od 12. září do 9. listopadu osloveno 1…
Britský list RSA Direct a mezinárodní společnost Harte-Hanks uspořádaly výzkum, který se zaměřil na…
Dnešní mladí spotřebitelé využívají ve svém mladém věku více technologií pro spojení s ostatními…
Agentura na průzkum trhu Datamar upořádala šetření, v němž se zmařila na to, jaké značky jsou pro…
Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete opravdu efektivně měřit…
Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby zákazníka. Odborníci…
Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při vytváření zákaznických…
Generace současných padesátníků se začíná výrazně odlišovat od svých předchůdců. Se změnou životního…