Klíčem k pochopení vašich konkurentů je pochopení toho, proč je jejich zákazníci a tedy vaši…
Vzhledem k tomu, jak firmy neustále investují do aplikací front-office, se očekává, že celosvětové…
Sledování konkurence je důležitou součástí každého začínajícího a rozvíjejícího se obchodu. Chcete-…
Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na potřebách je užitečná pro…
Společnost Factum Invenio porovnala 38 českých i zahraničních poradenských společností působících u…
Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti Deloitte analyzovala…
Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních trendů namaloobchodním…
Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném vývoji maloobchodního trhu v…
Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to mělo racionální smysl.…