Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich terči však dosud vesměs…
Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí může dosáhnout. Vyžaduje…
Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise neboli společnosti v…
Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu a webových služeb na bázi…
Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze spočívá v tom, že podnik…
Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků. Musí však být správně…
Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Článek…
V oblasti obchodu se v současné době stále častěji hovoří o tzv. Wow faktoru. Anglické citoslovce…
I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její organizátoři při přípravě…