Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Já mám devět kanálů a oni jednou do páru

Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se zákazníky dosud…

Úskalí marketingu v reálném čase

Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v reálném čase, je pro většinu…

Nová vlna konzumu

Marketingoví odborníci a manažeři rizik mají před sebou alespoň ve Spojených státech nové výzvy.…

Spam jak zákon káže

Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých odborníků nejen, že nezastaví…

Značky a jejich vizuální podoba

Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou reklamní agenturou na…

Mobilní spam útočí

Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně jich do e-mailových schránek…

Jen je nechte, ať si stěžují

Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních bolestí hlavy. Nikdo si…

Experiment a velká kariéra v marketingu

Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých zaměstnanců. Ručně psaná…

Restrikce a nový marketing

Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě antispamových filtrů výrazně mění…

Výpis 523531 z celkem 618