Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se dostat do povědomí veřejnosti v šesti krocích

Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a nespoléhají na reklamu.…

Příprava na rozhovor s médii

Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich může založit firma…

Budování strategické empatie

Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat strategickou empatií. Jde o to…

Newsletter jako strategický nástroj

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat v kontaktu se zákazníky a…

Pravda o ceně samoobsluhy

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých telefonních hovorů k…

Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i u e-mailových…

Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská obec práci PR agentur a…

Trefa do barevného

Identita a barva značky jsou neoddělitelně spjaty. Identita značky představuje symbolické vyjádření…

Úskalí marketingu v reálném čase

Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako ideální marketingové…

Výpis 532540 z celkem 618