Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a nespoléhají na reklamu.…
Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich může založit firma…
Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat strategickou empatií. Jde o to…
Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat v kontaktu se zákazníky a…
Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých telefonních hovorů k…
I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i u e-mailových…
Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská obec práci PR agentur a…
Identita a barva značky jsou neoddělitelně spjaty. Identita značky představuje symbolické vyjádření…
Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako ideální marketingové…