Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na firemní design

Design je důležitou součástí každé značky od webových stránek, katalogů a log až po vizitky a…

Budování značky na správných místech

V procesu budování obchodní značky se nabízí myšlenka investovat do všech míst, kde se daná značka…

Reklamní guláš

Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie. Je tomu tak kvůli souhře…

Jestli to nebude láska

Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je loajalita, ale pouze nejnižší…

Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit…

Zákazníkocentrismus

Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích používají stále častěji…

Reklama a DPH

Vstup České republiky do EU přinesl změny v oblasti DPH. Tyto změny se dotýkají i marketingové…

Méně může být více

Reklamy dnes nalezneme všude, od médií a dopravních prostředků až po záchodky v barech. Spotřebitelé…

Čeká nás útok reklamních SMS?

Přední evropští odborníci na marketing se shodují, že klasické inzeráty už zákazníky nezaujmou a…

Výpis 496504 z celkem 618