Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala…
Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu na jednoho obyvatele jsou…
Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají?…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a všem druhům podniků, od…
Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho můžete tím, že budete…
Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům kvůli reklamnímu letáku,…
Něco tak malého, jako je pouhá slovní asociace, může váš brand dostat hluboko do mysli lidí. V…
Barvy je třeba volit opatrně. Dopad odstínů, které zvolíte pro své materiály, může být velký.…
Podle nové studie společnosti ZenithOptimedia Advertising Expenditure Forecasts předstihne mobilní…