Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) se zrodilo v devadesátých letech…
Řada firem se potýká s tradičními způsoby obchodního plánování a marketingu. Nejčastější problémy…
V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se stále častěji hovoří o…
Podnikatelé věnují obrovskou pozornost mechanismům marketingu. Navštěvují workshopy, čtou odbornou…
Většina lidí by vnímala bannery jako méně protivné a obtěžující, kdyby byly více relevantní jejich…
Řada organizací již porozuměla hodnotě propagačních událostí. I ten nejobyčejnější produkt nebo…
Existuje nepřeberné množství rad, jak efektivně komunikovat s novináři, psát oslnivé tiskové zprávy…
Tisková zpráva odpovídá článku, který se staví pyramida. Titulek představuje vrchol, první odstavec…
Jelikož se samoobslužná řešení stávají standardem komunikace se zákazníky, je jim věnována také…