Design je důležitou součástí každé značky od webových stránek, katalogů a log až po vizitky a…
V procesu budování obchodní značky se nabízí myšlenka investovat do všech míst, kde se daná značka…
Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie. Je tomu tak kvůli souhře…
Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je loajalita, ale pouze nejnižší…
Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit…
Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích používají stále častěji…
Vstup České republiky do EU přinesl změny v oblasti DPH. Tyto změny se dotýkají i marketingové…
Reklamy dnes nalezneme všude, od médií a dopravních prostředků až po záchodky v barech. Spotřebitelé…
Přední evropští odborníci na marketing se shodují, že klasické inzeráty už zákazníky nezaujmou a…