Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Velký slogan, velké peníze

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby…

Více kanálů, více problémů

Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy se snaží dát svým…

Protože hlemýžď ryje do skla

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem,…

Olympiáda v marketingové komunikaci

Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě doléhají jejich dozvuky. Z…

Role blogu v marketingu

Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě oblíbené elektronické…

Úspěch si žádá silná slova

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů. Článek shrnuje dvacet…

Abstraktní tvar vítězí

Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají nejdůležitější roli dva aspekty…

Pět rad pro kreativnější marketing

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak oživit marketingové snahy,…

Budoucí marketingové koncepty

Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby rychle přizpůsobivé…

Výpis 469477 z celkem 618