Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby…
Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy se snaží dát svým…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem,…
Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě doléhají jejich dozvuky. Z…
Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě oblíbené elektronické…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů. Článek shrnuje dvacet…
Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají nejdůležitější roli dva aspekty…
Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak oživit marketingové snahy,…
Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby rychle přizpůsobivé…