Rozhlas postupně zaostává za televizí nebo tištěnými médii, pokud jde o přizpůsobení digitálnímu…
Než se pustíte do vícekanálové marketingové iniciativy, zvažte následující tři tipy.- Nenechte se…
V současné době se v České republice nejvíce využívá reklama v podobě tiskové inzerce, následují…
Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky aplikacím tzv. Webu 2.0,…
Již nějakou dobu rozesíláte svůj newsletter, ale v poslední době klesá počet příjemců, kteří jej…
Roste počet firem, které zavádějí podporu zákazníků prostřednictvím webových nástrojů pro…
V marketingu se ze všech stran skloňuje pojem cílení na zákazní…
Obchodní schůzky mohou být jen ztrátou času, pokud se na ně účastníci předem nepřipraví. Naštěstí…
V mnoha firmách přetrvává spor mezi odděleními marketingu a prodeje o to, které je důležitější. Ten…