Zatímco loni plynulo do kimomarketingu téměř 200 milionů korun, letos je to zatím méně. Kino je jako…
Není žádným tajemstvím, že efektivní titulky jsou nedílnou součástí úspěšného marketingu. Můžete…
Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro svůj web či PR materiálů…
Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená ale jen značku, ale…
Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před dveřmi vysněné agentury, aniž…
Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud neexistuje jednotná typologie…
Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou marketingových materiálů, které…
Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní době pokládá stále více…
Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího…