Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Dnešnímu marketingu vládne autenticita

Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v určování a získávání nových…

Vliv moderních trendů na marketingové strategie

Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků a loajalitě ke značkám…

Jak řídit zákaznické e-maily

E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál. Když jej dokážete efektivně…

Posloucháte své kritiky?

Mluvili jste někdy se zákazníky, kteří vaši firmu opustili nebo…

Marketingové chyby malých firem

Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů malých firem ale dělá…

Prodejní nabídka – 1. část

Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování nových zákazníků. Při…

Tři cesty, jak se vyhnout vícekanálovému selhání

V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních principech vícekanálového…

Nejlepší reklama je osobní doporučení

V dnešní době existuje více marketingových kanálů než kdykoli…

Jak být zákazníkem

99 procent marketingových snah se soustředí na to, jak něco prodat zákazníkům. Málo pozornosti se…

Výpis 226234 z celkem 618