Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v určování a získávání nových…
Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků a loajalitě ke značkám…
E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál. Když jej dokážete efektivně…
Mluvili jste někdy se zákazníky, kteří vaši firmu opustili nebo…
Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů malých firem ale dělá…
Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování nových zákazníků. Při…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních principech vícekanálového…
V dnešní době existuje více marketingových kanálů než kdykoli…
99 procent marketingových snah se soustředí na to, jak něco prodat zákazníkům. Málo pozornosti se…