Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…

Bolí vás nohy? Podnikejte doma!

Když se řekne byznys, většině z nás se vybaví dobře vybavená kancelář, sklad nebo továrna. Ne vždy…

Dobrý manažer své zaměstnance podrží

Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít u svých zaměstnanců.…

Průběžné snižování nákladů - holá nutnost

Na první náznaky recese reagují manažeři firem snižováním nákladů. Snižují se náklady na všechno…

Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je

Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více finančních prostředků do procesu…

Která společnost přináší svým akcionářům největší zisk?

Ve světě se uplatňuje řada různých metod měření výkonnosti akciových společností. Přesto není…

Boj o placené umístění odkazů

Článek se zabývá problematikou vzájemné konkurence internetových vyhledávačů a soudních sporů, ke…

Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS zprávy, internetový chat a…

Výpis 18461854 z celkem 1895