Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Level 8 - implementace systému pro management nákladů

Společnost Level 8 je globálním systémovým integrátorem. Poskytuje své služby zejména firmám z oboru…

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která dokáže nejenom poskytovat…

Mezinárodní outsourcing a právní otázky

Mezinárodní outsourcing je strategií, která je často změňována s…

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší úplně všechno. Nemůže…

Neztrácejte směr

Jedno rčení říká: Pokud nevíte, kam směřujete, můžete se vydat kteroukoliv cestou. V důsledku to…

Jakou hodnotu má důvěra?

Hodnota důvěry ve vzájemném vztahu se dá jen těžko měřit. Každý ji však pozná, když důvěru ztratí.…

Respekt investorů je stejně důležitý jako loajalita zákazníka

Respekt je, podobně jako loajalita vyšší stupeň chování, který demonstruje skutečnou oddanost firmě.…

Překonání podnikové krize - začněte hned

Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11. září, energetická krize v…

Důvody pro expanzi společností na zahraniční trh

Vstup amerických společností na evropský trh zahájily v 80. letech firmy Microsoft, Intel a Compaq.…

Výpis 18281836 z celkem 1895