Články z oblasti vzdělávání a poradenství

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka a konkurenčním znalostem.…

Einstein to věděl, víte to také?

Každá firma se někdy dostane do tíživé finanční situace. Snaží se proto z této situace všemožně…

Motivační schéma jako marketingový nástroj

Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních pracovních sil. Schéma…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat.…

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré. Existuje však i jiné rčení,…

Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v současné době snaží upoutat…

Zaměstnanci šéfům nevěří

Nedůvěra ze strany investorů není to jediné, čemu musí velké firmy po skandálu se společností Enron…

Poslání a smysl auditu

Posláním auditu je vyjádřit názor nezávislé, kvalifikované osoby na věrohodnost účetních výkazů…

Případová studie - vytvoření globálního dodavatelského řetězce

Společnost Huntsman Tioxide, největší světový výrobce barviv na bázi oxidu titaničitého, se potýkala…

Výpis 18191827 z celkem 1895