Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak zchladit rozpáleného zákazníka

Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se…

Kdo pere Jacku Welchovi špinavé ponožky?

Rozvod je v současné době věc poměrně běžná, ale když se týká těch nejvyšších představitelů velkých…

Budoucnost v reálném čase (RTE)

Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit stisknutím jediného tlačítka na…

Zástupci managementu firem se dopouštějí těch největších podvodů

Z mezinárodního výzkumu společnosti Ernst & Young s názvem Fraud unmanaged risk (Podvod…

Nečtěte to

V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění…

Špiónem u konkurence: 4 legální kroky

Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách…

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické…

Jazyková revoluce před vstupem do EU

Pád komunismu ve východoevropských zemích otevřel cestu výuce jazyků. Suverénně vítězí angličtina…

Konference Green Week 2003

Konference Green Week 2003 si klade za cíl především zlepšit vzájemnou komunikaci mezi občany (…

Výpis 18011809 z celkem 1895