Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci získali právo na to, aby…
Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů.…
Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde platí, že stagnace poptávky…
Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami globálního rozsahu. Ty jsou…
Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých kritérií do skupin, takzvaných…
E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují…
Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory vykazují výrazný rozdíl v…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má…