Zlozvyky se zdánlivě budují snadno a tak nějak samy od sebe a většinou je poměrně složité se jich…
Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu…
Termín „focus time“ se do češtiny nepřekládá snadno. Kdybychom se o to přeci jenom pokusili,…
Týmové porady jsou tak trochu jako návštěvy zubaře. Nikdo je nemá moc rád a všichni na ně chodí jen…
Alespoň částečná práce z domova se v řadě oborů po pandemii stala víceméně standardem. Stále má však…
„Cesta k úspěchu je lemovaná dílčími neúspěchy.“ Podobné citáty zaznívají v seberozvojových textech…
Každý manažer by měl vědět, že bez jasně definované vize a cílů pro jednotlivce i celý tým nemohou…
Pracovat pod týmovým vedoucím, který je zároveň perfekcionistou, je pro členy týmu učiněným peklem.…
Efektivní komunikace je klíčem k efektivitě celého týmu. Jestliže se komunikace ve vašem týmu…