Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně…
Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera. Málokdo ale umí trefit…
„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně…
Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit svůj život, ale nedaří se…
Dnešní, rychlá doba vyžaduje od jednotlivců i týmu vysokou míru přizpůsobivosti, flexibility a…
Schopnost zorganizovat si svůj vlastní čas patří k nejzákladnějším dovednostem každého manažera.…
V odborných a osobně-rozvojových textech často můžeme číst, že abyste dosáhli vyšší produktivity a…
Pokud dostanete možnost rozšířit svůj tým, je to zpravidla dobrá zpráva. Znamená to, že se vám jako…
Ideální pracovník pracuje efektivně a neustále. A nebo ne? V dnešním článku si ukážeme, že pokud své…