Povýšení na manažerskou pozici znamená větší odpovědnost, která zahrnuje jednání s podřízenými a…
Ve firmách existují různé úrovně řízení, ale konečnou odpovědnost vždy nese generální ředitel. Někdo…
Když právě začínáte podnikat, chcete své výdaje udržet co nejnižší. Všechno dělat sami však…
Kdy přesně bychom si měli stanovovat cíle? Revidování cílů by zcela jistě mělo probíhat pravidelně.…
Úspěšný manažer ví, kolik prostoru může dát svému týmu a kdy by měl aktivně zasáhnout. Zároveň…
Zažili jste někdy týmovou poradu nebo rozhovor, kdy se všechno drželo ve vyjetých kolejích, aby to…
Někdy potřebujeme trochu času na odpočinek, abychom poté byli mnohem produktivnější. Někdy však…
V první části článku jsem si vysvětlili rozdíl mezi managementem (řízením) a leadershipem (vedením).…
V předchozím článku jsme viděli, jak ovládnout vlastní kalendář a využít ho co nejlépe – a také co…