Organizace by chtěly být efektivní a inovativní. Může to však skutečně být dosaženo agilní…
Být agilní obvykle znamená implementovat jeden konkrétní soubor organizačních postupů. Jde o použití…
Všichni máme různé špatné návyky. V prostředí byznysu jsou některé velmi rozšířené:
Pro nalezení termínu musíte zvážit časové možnosti všech účastníků, ale největší pozornost věnujte…
Mnoho malých a středních firem pěstuje nešvar nulových porad, velké podniky mají naopak často „…
Chystáte se realizovat vlastní podnikatelský záměr a nechcete nic podcenit? Potřebujete lépe…
Vést schůzky tak, aby byly prospěšné, to není jen tak. Dokonce i online schůzky mohou celý váš tým…
Soustředění a přijetí okamžiku tady a teď je obvykle vnímáno jako něco dobrého a žádoucího. Anglicky…
V zákaznické péči a servisu je dnes hlavním tématem samoobslužnost a virtuální asistenti. Zákaznický…