Tvrdě pracovat a dávat si vysoké cíle je jistě žádoucí, chceme-li něčeho dosáhnout. Nežádoucí je…
Existují vedoucí, kteří nejraději všechno dělají sami, nikomu nedůvěřují, ostatním dávají pouze…
Abyste dosáhli velkých úspěchů, musíte být velmi produktivní. Ano, všichni jsme občas líní nebo…
Leadeři dělají správné věci, zatímco manažeři dělají věci správně.
Jen odborné znalosti k úspěchu zpravidla nestačí. O úspěchu v práci i osobním životě do značné míry…
Zkoušeli jste už někdy počítat hodiny či minuty v MS Excelu? Pokud ano, víte, že někdy mohou nastat…
Time management je o tom, jak stihnout více za méně času. Využijte tyto tipy a pracujte chytřeji.
Stát se manažerem týmu znamená více než pouze schvalování dovolených a vypočítávání odměn pro…
Typická IT organizace je odpovědná mimo jiné za 2 paralelní a přitom protichůdné cíle: reagovat na…