Jestliže se chcete lépe a rychleji rozhodovat, pracovat racionálně a být lepším vedoucím, měli byste…
Post-covidový boom home officu pomalu ale jistě odeznívá. Řada zaměstnavatelů, jejichž pracovníci…
Dobrý manažer neřídí efektivně jenom svůj tým, ale především i svůj čas. Dobrý time management je…
Přátelská atmosféra a komfortní pracovní prostředí jsou základy produktivity týmu. Cítíte však, že…
Vyhoření. Velký (ale čato skrytý) nepřítel výkonnosti a dobré nálady na pracovišti. Nezáleží, jakou…
Na konferenci "Bez bolesti není růstu II", kterou pořádaly společnosti FranklinCovey a 100UPAT s. r.…
Stanovování cílů je klíčovou součástí manažerské práce. Dobře nastavené cíle mohou motivovat,…
Koncept roku složeného z 12-týdenních cyklů, představený Brianem P. Moranem a Michaelem…
Každý manažer a týmový vedoucí ví, jak důležité jsou schůzky pro fungování týmu. Nicméně, jak se…