Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa znalostí má mnoho podob a je velmi složitá, mimo jiné také díky tomu, že její hlavní…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…
Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak…
Autor článku popisuje konverzaci, kterou vedl se dvěma odborn&…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…
Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení…
Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné…
Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…