Manažer - zprávy z managementu

Krotitelé drbů

Vždy, když je situace nejistá nebo když se zaměstnanci něčeho obávají, začnou se na pracovišti šířit pomluvy. Ty celý problém zveličují a zkreslují. V jistém řetězci…

Angažovanost zaměstnanců - cesta k úspěchu

Angažovanost zaměstnanců - cesta k úspěchu

Manažeři a vůdci se již celá staletí potýkají s…

Víte, co chcete?

Víte, co chcete?

Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i…

Hodnocení zaměstnanců - jde o peníze a kariéru

Hodnocení zaměstnanců - jde o peníze a kariéru

Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí…

Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?

Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?

Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě…

Aspoň chvilku klidu...

Aspoň chvilku klidu...

Více než tři čtvrtiny manažerů a pracovníků ve vedoucích funkcích tvrdí, že…

Kritizovat nebo chválit?

Kritizovat nebo chválit?

Většina z nás asi zná ten pocit, kdy některý z našich kolegů, na něhož jsme…

Vychovejte si své manažery

Vychovejte si své manažery

Autor článku popisuje situaci, k níž došlo v jedn&…

Slabiny systémů pro CRM

Slabiny systémů pro CRM

Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…

Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…

Neskrývejte se za řečnickým pultem!

Neskrývejte se za řečnickým pultem!

Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…

E-learning třetí generace

E-learning třetí generace

E-learning se postupně vyvinul od videokonferencí a CD-ROM až k využití…

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…

Výpis 1153211544 z celkem 12243