Vždy, když je situace nejistá nebo když se zaměstnanci něčeho obávají, začnou se na pracovišti šířit pomluvy. Ty celý problém zveličují a zkreslují. V jistém řetězci…
Více než tři čtvrtiny manažerů a pracovníků ve vedoucích funkcích tvrdí, že…
Většina z nás asi zná ten pocit, kdy některý z našich kolegů, na něhož jsme…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…
E-learning se postupně vyvinul od videokonferencí a CD-ROM až k využití…
Autor článku popisuje konverzaci, kterou vedl se dvěma odborn&…
Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak…
Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné…
Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu…
Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a…