Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést firmu, přijímat nové zaměstnance, uzavírat smlouvy nebo prodávat zboží. Každý ovládá umění…
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace…
Článek přináší velmi zajímavé a přínosné osobní poznatky autora, který je…
Věk vysoce technizovaného prodeje klade stále větší nároky na sběr a…
Řízení dodavatelského řetězce se přeorientovalo od původní snahy o snížení…
Článek se zaměřuje na problematiku vlivu lidského faktoru na řízení změn v…
Když máte na svém počítači otevřeno příliš mnoho oken zároveň, buď se sníží…
Internet usnadňuje komunikaci s dodavateli, obchodními partnery a…
Techniky a strategie CRM se případ od případu značně liší. Je skutečně…
Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít…
Znalosti jsou konkurenční výhodou, která se dá jen těžko nahradit.…